συμβουλές άγχος στρες

Τα λάθη που κάνεις στο σπίτι σου και σου αυξάνουν το άγχος!

Η καθημερινή ζωή των περισσότερων ανθρώπων είναι γεμάτη σχεδόν κάθε μέρα. Αυτός είναι και ο λόγος που περιμένουμε να έρθει η Παρασκευή. Το Σαββατοκύριακο είναι μια πολύ καλή ευκαιρία να μείνουμε σπίτι και να ηρεμήσουμε ή να βγούμε λίγο έξω. Τον περισσότερο χρόνο όμως τον περνάμε στο σπίτι μέσα στο άγχος.

Είναι ένα μέρος που νιώθουμε πιο οικεία και μπορούμε να ντυθούμε όπως θέλουμε χωρίς να δώσουμε αναφορά σε κανένα. Αυτός είναι και ο λόγος που χαλαρώνουμε περισσότερο όσο βρισκόμαστε στο σπίτι μας. Μερικές φορές όμως η διακόσμηση μπορεί να μας προκαλέσει στρες χωρίς να καταλαβαίνουμε το λόγο που συμβαίνει. Τι θα πρέπει λοιπόν να προσέξεις για να το αποφύγεις;

Τι να αποφύγεις στην διακόσμηση του σπιτιού σου για να μειώσεις το άγχος!

Βάλε λιγότερα μαξιλάρια

συμβουλές άγχος στρες

Τα πολλά μαξιλάρια στον καναπέ ή στο κρεβάτι φαίνονται πολύ όμορφα με την πρώτη ματιά. Δίνουν την αίσθηση ότι είναι πιο άνετα. Δυστυχώς όμως αυτό δεν αληθεύει. Όσα περισσότερα μαξιλάρια χρησιμοποιείς, τόσο λιγότερο χώρο έχεις για να μπορείς να κάτσεις.

Επίσης, αυτό που τελικά συμβαίνει με τα μαξιλάρια είναι να καταλήγουν στο πάτωμα. Κράτησε λοιπόν δύο από τα αγαπημένα σου και βάλε τα υπόλοιπα στην ντουλάπα σου. Δες ακόμη πως να διαμορφώσεις το σπίτι σου για να διώξεις το άγχος!

Μείωσε τα πιάτα που έχεις στην κουζίνα σου

συμβουλές οργάνωσης σπιτιού

Όλοι μας έχουμε συλλογές από πιάτα που δεν χρειαζόμαστε γιατί μας τα έχουν κάνει δώρο, ή γιατί τα αγοράσαμε επειδή μας άρεσαν. Αυτό όμως δε σημαίνει ότι τα χρειαζόμασταν όταν κάναμε την αγορά τους.

Δες επίσης: 5 Συμβουλές καλύτερης οργάνωσης του σπιτιού από τους ειδικούς!

Και ειδικά όταν δεν έχεις που να τα αποθηκεύσεις και μοιάζει η κουζίνα σου σαν να μην έχει οργάνωση αυτό σου προκαλεί αυτομάτως άγχος και μόνο που τα βλέπεις. Ένα καλό ξεκαθάρισμα είναι απαραίτητο σε αυτή την περίπτωση.

Διακόσμησε το σπίτι σου με τα σωστά χρώματα

διακόσμηση υπνοδωματίου μείωση στρες

Μπορεί να σου αρέσουν πολύ τα έντονα ή ακόμη και τα σκούρα χρώματα και όντως το σπίτι σου να δείχνει εντυπωσιακό με αυτά, αλλά υπάρχει μεγάλη περίπτωση να σου προκαλούν στρες. Η ιδανική επιλογή που μπορείς να κάνεις είναι να επιλέξεις απαλά χρώματα για το design του δωματίου σου, όπως για παράδειγμα ένα pale γαλάζιο και λευκό.

Ειδικά το γαλάζιο έχει αποδειχθεί από διάφορες έρευνες ότι μειώνει την αρτηριακή πίεση με αποτέλεσμα να σε κάνει να αισθάνεσαι υπνηλία. Γι ‘αυτό είναι ιδανικό για την διακόσμηση ενός υπνοδωματίου. Δες ακόμη 5 χρώματα τοίχων που μειώνουν το άγχος!

Μη βάζεις πολλά prints στην διακόσμηση ενός δωματίου

tips άγχος σπίτι

Το να συνδυάσεις διάφορα σχέδια μέσα σε έναν χώρο είναι αρκετά δύσκολο. Αν το πετύχεις θα μπορέσεις να έχεις ένα πολύ εντυπωσιακό αποτέλεσμα. Αν όχι όμως, όλη αυτή η εικόνα θα σε μπερδεύει με αποτέλεσμα να σου προκαλεί στρες χωρίς καν να το καταλάβεις.

Δες επίσης: 6 Φυτά για το σπίτι που μειώνουν το άγχος και το στρες!

Για να το αποφύγεις αυτό θα πρέπει να χρησιμοποιήσεις το πολύ 3 prints μέσα στον ίδιο χώρο και να τηρήσεις το 60-30-10. Αυτό σημαίνει ότι το πιο διακριτικό σχέδιο θα καλύπτει το 60% του χώρου, το αμέσως επόμενο το 30% και το πιο έντονο μόλις το 10%.

Μην παραγεμίζεις τα ράφια σου

συμβουλές διακόσμησης μείωση άγχους

Μπορεί να σου αρέσει να γεμίζεις τα ράφια σου με διάφορα μικρά και μεγάλα διακοσμητικά από άκρη σε άκρη, αλλά σύμφωνα με το Society for Personality and Social Psychology αυτό μπορεί να οδηγήσει σε αυξημένα επίπεδα κορτιζόλης, δηλαδή της ορμόνης του στρες. Οπότε κράτα μόνο τα πιο εντυπωσιακά στοιχεία και σταμάτα να μαζεύεις τα πάντα.

Επέλεξε άνετους καναπέδες

διακόσμηση σαλονιού στρες

Όσο δεμένος κι αν είσαι με τον καναπέ που είχες στα φοιτητικά σου χρόνια, μάλλον ήρθε ο καιρός να τον αλλάξεις. Θα πρέπει πέρα από την εμφάνιση του καναπέ να προσέχεις και το πόσο άνετος είναι. Καλώς ή κακώς, κάθεσαι πολλές ώρες στο σαλόνι μπροστά στην τηλεόραση και είναι απαραίτητο να ξεκουράζεσαι και όχι να προσπαθείς συνέχεια να βολευτείς. Δες ακόμη 5 Feng Shui tips για ισορροπία & ηρεμία στο σπίτι!

Οργάνωσε την ντουλάπα και την παπουτσοθήκη σου

οργάνωση ντουλάπας exypnes-idees.gr

Ακόμη και η ντουλάπα μας παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στην μείωση του άγχους και δυστυχώς, μόνο το 28% των γυναικών ασχολείται με την οργάνωση της. Φρόντισε λοιπόν να μην πετάς απλά μέσα τα ρούχα σου και να μην αφήνεις παντού μέσα στο σπίτι τα παπούτσια σου, αλλά να τα οργανώνεις μέσα στην παπουτσοθήκη σου. Δες ακόμη 7 διακοσμήσεις υπνοδωματίου που μειώνουν το άγχος!