σαλόνι με φυτά

Πως να διαμορφώσεις το σπίτι σου για να διώξεις το άγχος!

Η επιστήμη, το feng shui και διάφορες μέθοδοι διακόσμησης έχουν ως στόχο να μειώσουν την αρνητική ενέργεια και το άγχος. Για ένα σπίτι με λιγότερο άγχος υπάρχουν τρόποι διακόσμησης που μπορείς να κάνεις που θα σε κάνουν να νιώθεις πιο άνετα στον χώρο σου και να κοιμάσαι καλύτερα.

Η διακόσμηση δεν χρειάζεται να είναι ακριβή ή εξεζητημένη για να έχει αυτό το αποτέλεσμα στον ψυχισμό μας. Αντίθετα με απλά πράγματα και tips μπορείς να κάνεις το σπίτι σου ένα καταφύγιο από την καθημερινή τρέλα που επικρατεί.

Τρόποι διακόσμησης που μειώνουν το στρες!

Tips για την είσοδο του σπιτιού

είσοδος σπιτιού

Το πρώτο πράγμα που βλέπεις όταν μπαίνεις στο σπίτι πρέπει να είναι κάτι που αγαπάς. Αυτό μπορεί να είναι ένας πίνακας, λουλούδια και φυτά, κάποιο σουβενίρ από διακοπές. Στο βιβλίο Fast Febg Shui η συγγραφέας λέει πως μία όμορφη πρώτη εντύπωση μας χαλαρώνει αμέσως από το στρες.

Δες επίσης 9 Επιστημονικά tips για διακόσμηση βασισμένη στην ψυχολογία!

Το να απαλλαγείς από την ακαταστασία στην είσοδο του σπιτιού είναι απαραίτητο. Εφημερίδες, διαφημιστικά έντυπα και πράγματα που προορίζονται για ανακύκλωση και δωρεά, δεν πρέπει να βρίσκονται στην είσοδο του σπιτιού. Ένας λόγος που μένουν εκεί είναι γιατί κάποια στιγμή θα τα πετάξεις αλλά βλέποντας τα σκέφτεσαι πως είναι άλλη μία υποχρέωση. Η μόνη λύση για τα πράγματα που δημιουργούν ακαταστασία στην είσοδο είναι να υπάρχει μία θέση για όλα. Ένα καλάθι για παράδειγμα που θα βάζεις μέσα τις εφημερίδες και τα έντυπα μέχρι να τα πετάξεις είναι ιδανικό και όμορφο.

Ουσιαστικά οι διακοσμητές εσωτερικών χώρων κάνουν ακριβώς αυτό: δημιουργούν μία θέση για κάθε αντικείμενο. Σύμφωνα με την Paige Rien η ακαταστασία στην είσοδο του σπιτιού μας προδιαθέτει για περισσότερη ακαταστασία μέσα στο σπίτι. Αυτή η σκέψη από μόνη της δημιουργεί στρες.

Δες επίσης 5 Αλλαγές στο σπίτι και την διακόσμηση για λιγότερο στρες!

Tips για μείωση του άγχους στο σαλόνι

φενγκ σούι διακόσμηση σαλονιού

Το άγχος αυξάνεται στους χώρους που έχουν πολλά πράγματα. Αυτό ισχύει και για τα έπιπλα. Το πρώτο tip για μείωση του άγχους στο σαλόνι που είναι ένα δωμάτιο για χαλάρωση είναι να δημιουργήσεις περισσότερο χώρο. Για να πετάξεις πράγματα ή να τα χαρίσεις ένας τρόπος είναι να αναρωτηθείς αν χρειάζεσαι όλα αυτά τα έπιπλα και τα διακοσμητικά.

Είναι σημαντικό να μπορείς να φτάσεις άνετα την πολυθρόνα και τον καναπέ στο σαλόνι χωρίς να είναι στη μέση μικρά τραπέζια, poof και άλλα αντικείμενα. Όταν δεν μπορούμε άνετα να περπατήσουμε στο σπίτι μας δημιουργείται επιπλέον άγχος.

Σε δεύτερη φάση πρέπει να βελτιώσεις τον φωτισμό στο σαλόνι. Ο φυσικός φωτισμός αποδεδειγμένα βελτιώνει την ψυχική υγεία. Αν όμως το τεχνητό φως που είναι στο κέντρο είναι πολύ δυνατό, δεν βοηθάει στην χαλάρωση μετά από μία κουραστική μέρα. Αντίθετα ο φωτισμός σε άλλα σημεία που μπορείς να ρυθμίζεις είναι ο ιδανικός.

σαλόνι με φυτά

Η τρίτη φάση διακόσμησης για το σαλόνι πρέπει να έχει ουδετερότητα στα χρώματα, χωρίς πολύπλοκα σχέδια και πρέπει να περιέχει φυτά! Τα ουδέτερα χρώματα χωρίς μεγάλες αντιθέσεις βοηθούν στην χαλάρωση. Τα φυτά επίσης έχουν θετική επίδραση στην υγεία και την ψυχολογία μας.

Δες επίσης 6 Φυτά για το σπίτι που μειώνουν το άγχος και το στρες!

Tips για το υπνοδωμάτιο

χαλαρωτική διακόσμηση κρεβατοκάμαρας

Δες επίσης 7 Διακοσμήσεις υπνοδωματίου που μειώνουν το άγχος!

Γενικά τα ιδανικά χρώματα για χαλάρωση είναι το μπλε, το πράσινο και οι γήινοι τόνοι. Αυτό συμβαίνει γιατί μας θυμίζουν τη φύση. Φυσικά αν δεν ετοιμάζεσαι να βάψεις το υπνοδωμάτιο σου, μπορείς να πάρεις μερικά μαξιλάρια, ένα πάπλωμα και λάμπες σε αυτά τα χρώματα. Επίσης ένας πίνακας με αναπαράσταση τροπικής παραλίας είναι ιδανικός για την κρεβατοκάμαρα.

Δες επίσης 5 Χρώματα τοίχων που μειώνουν το άγχος!

Αντίθετα από το υπνοδωμάτιο πρέπει να λείπουν οι ηλεκτρονικές συσκευές. Η τηλεόραση, ο υπολογιστής και το κινητό και τάμπλετ πρέπει είτε να λείπουν εντελώς από το χώρο είτε να παραμένουν κλειστά τουλάχιστον μία ώρα πριν κοιμηθείς. Σύμφωνα με έρευνες οι ηλεκτρονικές συσκευές ευθύνονται για την αϋπνία και την αύξηση των ορμονών του στρες το πρωί.

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ