κρεβατοκάμαρα πράσινος τοίχος καλύτερο ύπνο

5 Τρόποι διακόσμησης για να έχεις καλύτερο ύπνο!

Ο ύπνος είναι ο τρόπος μας να γεμίζουμε μπαταρίες για να ανταπεξέλθουμε στην καθημερινότητα. Η καλή ποιότητα του ύπνου όμως εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από το υπνοδωμάτιο μας. Συγκεκριμένα, υπάρχουν πράγματα που μπορείς να κάνει όταν διακοσμείς το υπνοδωμάτιο σου που θα κάνουν τον ύπνο σου καλύτερο.

Πράγματι, η διακόσμηση του χώρου μπορεί να αλλάξει τον τρόπο που κοιμάσαι. Δες λοιπόν 5 τρόπους διακόσμησης υπνοδωματίου για να έχεις καλύτερο ύπνο!

5 Ιδέες για να βελτιώσεις την ποιότητα του ύπνου σου!

 

1. Επένδυσε σε ένα καλό στρώμα

καφέ κρεβάτι γκρι σεντόνια

Το στρώμα είναι το άλφα και το ωμέγα όταν μιλάμε για έναν καλό ύπνο. Για το λόγο αυτό πρέπει να επενδύσεις σε ένα καλό στρώμα που θα σου παρέχει καλή ποιότητα ύπνου. Φυσικά, είναι πολύ σημαντικό το να ακούσεις το σώμα σου, για παράδειγμα αν έχεις πόνους στην πλάτη, γενικότερο αίσθημα δυσφορίας κτλ. Και μην ξεχνάς ότι το στρώμα έχει και ημερομηνία λήξης. Συνήθως ένα στρώμα πρέπει να αλλάζεται ανά 10 περίπου χρόνια.

Δες επίσης: Ποια χρώματα για το υπνοδωμάτιο είναι τάση το 2020;

2. Ενσωμάτωσε διακριτικά αρώματα στο χώρο

κεριά αναμμένα αρωματικά

Η μυρωδιά παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στο να σε χαλαρώνει και να σου διώχνει το άγχος ώστε να κοιμάσαι καλύτερα. Βάλε λοιπόν στην κρεβατοκάμαρα σου ήπιες μυρωδιές, όπως λεβάντα, βανίλια, κανέλα ή ότι άλλο αρέσει σε σένα και σε κάνει να ξεχνιέσαι. Αυτό μπορείς να το πετύχεις με αρωματικά κεριά, αρωματικά sticks ή με λουλούδια. Δώσε προσοχή όμως στο να μην είναι υπερβολικά έντονα τα αρώματα σε βαθμό που να σου προκαλούν δυσφορία αντί να σε χαλαρώνουν.

Δες επίσης: 5 Tips διακόσμησης υπνοδωματίου που θα φέρουν τύχη!

3. Διάλεξε χαλαρωτικά χρώματα

υπνοδωμάτιο γαλάζια χρώματα καλύτερο ύπνο

Τα χρώματα του χώρου είναι επίσης κρίσιμα ώστε να χαλαρώσεις το μυαλό σου και να κοιμηθείς ήσυχα. Ειδικά λοιπόν αν έχεις διαταραχές ύπνου ή αισθάνεσαι ότι δεν ξεκουράζεσαι πρέπει να διακοσμήσεις το δωμάτιο σε χαλαρωτικά χρώματα. Τέτοια χρώματα είναι οι γήινοι τόνοι, το γαλάζιο και άλλα παλ χρώματα. Φυσικά, αυτό αλλάζει από άνθρωπο σε άνθρωπο, οπότε διακόσμησε τόσο τους τοίχους όσο και τα υπόλοιπα στοιχεία του δωματίου σε όποια χρωματική παλέτα θεωρείς ότι σε ηρεμεί.

Δες επίσης: Πως να κάνεις το υπνοδωμάτιο σου να δείχνει πολυτελές!

4. Επίλεξε προσεκτικά τα σεντόνια σου

κίτρινα σεντόνια κρεβάτι

Τα σεντόνια σου παίζουν πιο σημαντικό ρόλο στην ποιότητα του ύπνου σου απ’ότι πιστεύεις. Ναι, σίγουρα το χρώμα και το μοτίβο τους είναι σημαντικά, αφού βάζοντας σεντόνια που δε σου αρέσουν είναι πιο δύσκολο να χαλαρώσεις. Πρέπει όμως να δώσεις την ίδια ή και μεγαλύτερη σημασία στην ποιότητα τους, καθώς έρχονται σε άμεση επαφή με το σώμα σου και επηρεάζουν τη θερμοκρασία σου. Για παράδειγμα, τώρα το καλοκαίρι προτίμησε λινά σεντόνια που είναι πιο δροσερά και θα σε βοηθήσουν να μη ζεσταίνεσαι τόσο στον ύπνο σου.

Δες επίσης: 6 Αλλαγές για να ανανεώσεις το υπνοδωμάτιό σου με μικρό κόστος!

5. Συμμάζεψε το χώρο

κρεβατοκάμαρα πράσινος τοίχος καλύτερο ύπνο

Η οργάνωση και ο συμμαζεμένος χώρος είναι στενά δεμένα με τον καλό ύπνο. Οι περισσότεροι από εμάς εξάλλου δε μπορούμε να κοιμηθούμε πολύ εύκολα όταν στο χώρο επικρατεί χαμός. Έτσι λοιπόν μάζεψε τα ρούχα σου, βάλε τα μικροπράγματα σε καλάθια, αντί να τα έχεις σκόρπια επάνω στα έπιπλα και κρύψε τυχόν καλώδια. Σίγουρα αυτές οι απλές κινήσεις θα σε κάνουν να κοιμηθείς καλύτερα.