ipnodomatio

4 Συμβουλές για ένα καθαρό υπνοδωμάτιο!

Η καθαριότητα είναι υψίστης σημασίας για όλα τα δωμάτια του σπιτιού, ειδικά για το υπνοδωμάτιο. Εκεί περνάς ένα σημαντικό χρονικό διάστημα της ημέρας σου που ονομάζεται ύπνος. Έχεις σκεφτεί γιατί μερικές φορές ξεκουράζεσαι αρκετά με λίγες ώρες ύπνου ενώ άλλες δεν μπορεί να φύγει η κούραση από πάνω σου; Η απάντηση βρίσκεται στην κατάσταση του υπνοδωματίου σου, εάν έχεις δηλαδή ένα καθαρό υπνοδωμάτιο, ή έναν ακατάστατο και σκονισμένο χώρο.

Αξίζει να αναφερθεί ότι ένα δωμάτιο αν και φαίνεται καθαρό, δεν είναι πάντα. Οι μικροοργανισμοί, η σκόνη και οι αλλεργιογόνοι παράγοντες μπορούν να προκαλέσουν σοβαρά προβλήματα στην υγεία σου. Για να αποφύγεις αυτές τις καταστάσεις, σου παραθέτω 4 συμβουλές για ένα υγιεινό, καθαρό υπνοδωμάτιο!

Δες επίσης: 5 Tips Καθαριότητας κατ’ ευθείαν από τους ειδικούς!

Πώς θα εξασφαλίσεις την καθαριότητα

του υπνοδωματίου σου;

1) Εξαφάνισε την σκόνη. Από παντού!

skoni

Η σκόνη είναι κάτι που δεν θα μπορέσεις να αποφύγεις ποτέ. Υπάρχει παντού, παντού όμως. Ξεκίνα από τις επιφάνειες των επίπλων σου, στην συνέχεια του κρεβατιού σου και φυσικά το πάτωμα. Εάν το κρεβάτι σου δεν έχει χώρο από κάτω, κάνε μία προσπάθεια μία στις τόσες να καθαρίσεις τη σκόνη που έχει μαζευτεί από κάτω, σηκώνοντας το στρώμα και τις τάβλες. Είναι ταλαιπωρία και σίγουρα θα αναρωτιέσαι πώς γίνεται να έχει σκόνη εκεί κάτω. Κι όμως γίνεται, θυμήσου ότι η σκόνη είναι παντού!

Αφού τελειώσεις με τις γύρω επιφάνειες, αφιέρωσε χρόνο στο στρώμα σου. Υπάρχουν ειδικές σκούπες για στρώματα, καναπέδες και χαλιά, με τις οποίες θα καταπολεμήσεις όχι μόνον τη σκόνη, αλλά και τα ακάρεα. Δεν είναι πολύ ακριβές και κάνουν καταπληκτική δουλειά. Θα σου σύστηνα να κάνεις μία έρευνα αγοράς και να πάρεις μία. Δεν θα το μετανιώσεις!

2) Άλλαζε τακτικά σεντόνια!

sentonia

Τα σεντόνια θέλουν αλλαγή σίγουρα μία φορά την εβδομάδα. Για ανθρώπους με προδιάθεση σε αλλεργίες, 2 φορές την εβδομάδα. Βγάλε τα σεντόνια από το κρεβάτι, πλύνε τα στους 60 βαθμούς Κελσίου, και μόλις στεγνώσουν, σιδέρωσέ τα. Αντιλαμβάνομαι πόσο βαρετή και κουραστική είναι αυτή η διαδικασία, όμως και οι δύο ξέρουμε ότι το συναίσθημα του φρεσκοπλυμένου σετ σεντονιών σε ένα καθαρό υπνοδωμάτιο, είναι ό,τι καλύτερο υπάρχει.

Με την αλλαγή των σεντονιών θα δεις μεγάλη διαφορά στην ποιότητα του ύπνου σου. Όσον αφορά το υλικό τους, προτίμησε βαμβάκι κι όχι συνθετικά υλικά. Κάνε καλό στην υγεία σου αλλάζοντας σεντόνια, βελτίωσε τον ύπνο και την ατμόσφαιρα του δωματίου σου! Εύκολο δεν είναι;

Δες επίσης: Φυσικό και οικονομικό καθαριστικό για το σπίτι!

3) Επίλεξε σωστά μαξιλάρια και καθάρισε τα κατάλληλα!

maksilaria

Τα μαξιλάρια είναι αυτά με τα οποία ερχόμαστε περισσότερο σε επαφή κατά τη διάρκεια του ύπνου. Για τουλάχιστον 7 ώρες, όσο δηλαδή κοιμάσαι, αναπνέεις οτιδήποτε υπάρχει πάνω και μέσα σε αυτά. Είναι πολύ σημαντικό να είναι καθαρά, τόσο το περιεχόμενο των μαξιλαριών, όσο και οι μαξιλαροθήκες. Εκτός του ότι χρειάζονται δύο τουλάχιστον φορές το χρόνο πλύσιμο (πλένονται και στο πλυντήριο, ευτυχώς!), πρέπει να είναι από τη φύση τους ακίνδυνα.

Αυτό σημαίνει να είναι υποαλλεργικά, γεμισμένα με οργανικό βαμβάκι ή μαλλί. Εάν η αγορά τέτοιων μαξιλαριών δεν είναι εφικτή, προτίμησε υποαλλεργικά καλύμματα- μαξιλαροθήκες. Δεν θέλει τίποτα κόπο, όλα θέλουν τρόπο. Φρόντισε να κάνεις τις κατάλληλες επιλογές στις αγορές σου, και η υγιεινή τους υπνοδωματίου σου θα είναι παιχνιδάκι!

4) Όσο δύσκολο κι αν είναι, όχι κατοικίδια στο κρεβάτι!skilos sto krevati

Πονάω κι εγώ που γράφω αυτό το άρθρο. Το ξέρω, είναι πάρα πολύ δύσκολο να μην αφήνεις το αγαπημένο σου σκυλάκι ή γατάκι να ανεβαίνει στο κρεβάτι και να κάθεται μαζί σου. Σκέψου όμως ότι η μικροβιακή χλωρίδα των ζώων είναι πολύ διαφορετική από την δική μας. Αυτή η διαφορά μπορεί να μας προκαλέσει αλλεργίες και αναπνευστικά, εκτός από δερματικά προβλήματα. Είναι πιο ασφαλές το να μην αφήνεις το κατοικίδιό σου στο κρεβάτι. Ουφ, το έγραψα!

Δες επίσης: Πως να αντιμετωπίσεις τους κοριούς!

Αυτές είναι 4 απλές, καθημερινές συμβουλές για ένα καθαρό υπνοδωμάτιο. Φρόντισε να τηρείς και εσύ τους βασικούς κανόνες υγιεινής, όπως όχι ρούχα που φόρεσες έξω και παπούτσια στο κρεβάτι κι όλα θα πάνε καλά! Θα σε αφήσω τώρα, να αλλάξεις τα σεντόνια σου και να κατεβάσεις τον Ρεξ από το κρεβάτι! Καλές καθαριότητες!!

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ